| 2021-12-15 09:13:50 Medijska kultura u nastavi hrvatskog jezika Tmuran, vjetorvit i kišovit kraj mjeseca listopada. Popodnevna smjena u školi. Potrebno nam je buđenje i osvježnje. I stiglo nam je, u obliku proizvoda za koji se kaže da je „prava američka stvar”, da nam donosi „trenutak za osvježenje”. Riječ je o proizvodu koji se krije iz bijelih slova na crvenoj podlozi. Riječ je, dakako, o Coca-Coli.
Učenici 8. a i 8. b razreda na nastavi hrvatskog jezika nisu uživali u smeđem gaziranom napitku, nego su raspravljali o reklami Coca-Cole, a potom i reklamama općenito. Kome su namijenjene? Koje informacije trebaju sadržavati? Koliko trebaju trajati? Što ih čini zanimljivima, privlačnima potencijalnim kupcima? Ovo su samo neka pitanja o kojima su rapravljali. Učenici su se potom upustili u projekt izrade vlastite reklame. Imali su zadane propozicije u vidu trajanja reklame i formata, dok je ideja o proizvodu te sadržaj reklame bio slobodan. Radili su u paru, a najbolje od najboljih možete pogledati u nastavku.
Reklame su napravili sljedeći učenici. Tea Antočić i Emma Horvat iz 8. a - Renault Captur Una Samek i Lori Poljanek iz 8. a - Perskindol Lana Župan i Antea Puljak iz 8. a - Pseća sreća Vito Terović i Fran Brtan iz 8. a - Anti Rage Controller Leona Ozimin Ptiček i Tara Bjegović iz 8. b - Kišobran Leonarda Sraka i Maša Peraić Lasić iz 8. b - Čarobna knjiga Dora Soldo i Nola Tomašek iz 8. b - Uff |
| Osnovna škola Ivana Meštrovića Zagreb |