2017-12-11 08:39:02

MEŠTRI I MEŠTROVICE NA SLJEMENU

Snježnu bajku ove godine ispisali su novi trećaši OŠ Ivana Meštrovića pod vodstvom njihovih učiteljica Ane, Maje, Goge i učitelja Marka. Učiteljice Vesna i Tereza bile su im pratnja i potpora.

U ponedjeljak 27.studenog 2017. krenuli su na svoju prvu višednevnu školsku pustolovinu, Školu u prirodi na Sljemenu.

Osmjesi na licu, radost u srcu, zajedničko druženje ostavili su neizbrisiv trag u njihovom sjećanju.

Kako su se snašli u nepoznatom okruženju, što su sve otkrili, istražili i naučili saznat ćete ako se s nama uputite na uzbudljivu stazu nezaboravnih trenutaka.

PONEDJELJAK

Školskim predvorjem odjekivali su uzvici i veselje. Zaneseni, uzbuđeni i nestrpljivi, našim smo učiteljima postavljali tisuću pitanja zašto i tisuću pitanja kako.

Ugledavši autobuse, užurbano i ushićeno smo pograbili svoje goleme i teške kufere. Smjestili smo se na svoja mjesta željno iščekujući vožnju krivudavom cestom do našeg odredišta.

Mahnuli smo roditeljima, a oni su nas čeznutljivo pozdravili dajući nam posljednje upute.

Za vrijeme vožnje promatrali smo predivnu prirodu. Najveće oduševljenje izazvala je snježna čarolija pri samom dolasku na Sljeme. Kao da smo ušli u ormar i našli se u bajkovitoj Narniji.

Stigavši na odredište, dočekalo nas je ljubazno osoblje Doma Crvenog križa. Uputili su nas u sobe gdje smo odložili i raspremili svoje kufere. Uslijedio je doručak. Do ručka smo se družili u sobama.

Potom smo se svi odjenuli za našu prvu šetnju snježnom stazom do Rudnika Zrinski.

Tamo su nas dočekali vodiči koji su nas proveli Rudnikom. Naučili smo što se sve radilo u rudniku, o rudarima, o rudama koje su tražili, kako su živjeli. Saznali smo da su se rudari prije svakog ulaska molili svetoj Barbari.

Po povratku, umorni od šetnje, obradovali smo se užini nakon koje smo krenuli na učenje. Rasporedili smo se po učionicama te smo pažljivo slušali naše učiteljice i učitelja.

Kad smo sve naučili i uvježbali što smo planirali, imali smo zasluženi odmor.

Poslije večere smo se svečanije odjenuli za večernji program koje su pripremile studentice.  Igrali smo zabavne igre i plesali.

Dan je vrlo brzo stigao svom kraju. Nakon tuširanja, u svojim smo sobama prepričavali doživljaje prvog dana provedenog na Sljemenu.

UTORAK

Kroz oblake probile su se prve zrake sunca, a u toplom domu čuli su se dječji glasovi. Svi smo se vrlo brzo spremili za našu jutarnju tjelovježbu nakon koje nas je dočekao doručak.

Siti i zadovoljni krenuli smo na nastavu. Predstavnik Gorske službe spašavanja održao je predavanje te nam ispričao kako se trebamo ponašati kao izletnici u prirodi, na što paziti, kako se odjenuti, kako trebamo prirodu osluškivati te se odnositi prema njoj s poštovanjem.

Nakon ručka smo se uputili prema vrhu Zagrebačke gore, Sljemenu. Tamo smo se grudali i fotografirali s našim učiteljima kod tornja. Lagano je padao mrak pa smo se zaputili u naš dom. Kad smo pojeli užinu, zasladili smo se slatkišima koje su nam pripremili učitelji.

Tijekom cijeloga dana smišljali smo i uvježbavali svoje točke za Talent show koji je započeo odmah nakon večere. Dok su natjecatelji otkrivali različite talente, ostali su ih pljeskom nagrađivali. Svi sudionici su dobili diplome, a pobjednice su bile djevojčice, pod imenom Medvjedići, sa svojom plesnom točkom.

Otuširani i pospani, vrlo brzo smo bili spremni za počinak.

SRIJEDA

Srijeda je već stigla. Razbudili smo se tjelovježbom i spremno čekali daljnje upute naših učitelja. Današnju nastavu vodio je policajac. Održao je radionicu o tome kako se ponašati u prometu.

Prije ručka su nas razveselile nove snježne pahulje pa smo uživali u grudanju ispred Doma.

Zatim smo slušali zanimljivo i poučno predavanje o Sigurnosti na vodi. Kad smo pojeli užinu, naši učitelji su nam držali nastavu. Prije večere studentice su imale prezentaciju o orijentaciji u prirodi.

Čitav dan smo po sobama predlagali raznorazne naslove filmova koje bismo mogli pogledati na filmskoj večeri.

Odluka je pala na film Vlak u snijegu. Dok su vani pahulje nestašno lepršale, u toploj dvorani odjekivala je pjesma Kad se male ruke slože.

San se lagano došuljao na naše kapke te smo ove hladne noći utonuli u san zamišljajući da smo glavni glumci u filmu Meštri i Meštrovice na Sljemenu.

DODATAK

Te večeri dogodilo se posebno iznenađenje učiteljici Maji. Njen dečko Marin došao je kao princ iz neke bajke te zaprosio svoju princezu. Vladala je sveopća euforija. Učiteljičino lice odavalo je snažne osjećaje koji su je u tom trenutku preplavljivali. Svi smo bili radosni zbog budućih mladenaca. Učiteljici Terezi smo davali ideje o tome kako bi trebalo izgledati njihovo vjenčanje.

ČETVRTAK

I danas nas je dočekao snježni pejzaž koji je stvorila kraljica zima.

Pohitali smo na jutarnju tjelovježbu. Uz pomoć naših studentica izmjerili smo temperaturu zraka. Osjetivši glad žurno smo se uputili na doručak.

Kasnije smo imali nastavu i predavanje o zdravlju koje su održale studentice. Pričale su nam o zdravlju i raznim zaraznim bolestima kojih se trebamo čuvati. Pokazale su nam kako se pruža prva pomoć unesrećenoj osobi. Uživjeli smo se u ulogu liječnika i pacijenta te smo vrlo vješto izvodili pokazane vježbe.

Nakon ručka smo malo predahnuli te se zaputili u šetnju prema snijegom prekrivenoj livadi. Na putu nas je pratila magla kao kakav nepozvan gost. Nestala je čim smo se počeli grudati.

Po povratku u dom čekala nas je fina užina i kviz koje su pripremile studentice. Po cijelom Domu smo u grupama tražili točne odgovore kako bismo osvojili prvo mjesto.

Uslijedila je večera i željno očekivani Frizura party na kojem su se birale najkreativnije i najluđe frizure. Hodnicima su se širili izmiješani mirisi lakova i gelova za kosu.

Odmah nakon dodjele diploma, otplesali smo završni ples naše zajedničke pustolovine.

Odlazeći u sobe na spavanje, pratila nas je uspavljujuća glazba.

PETAK

Sve što je lijepo kratko traje. Stigao je i zadnji dan škole u prirodi. Dok smo se pakirali, obuzimali su nas razni osjećaji, tuga zbog odlaska i radost jer ćemo napokon vidjeti roditelje.

Poslije doručka imali smo zadnje predavanje koje je održao vatrogasac iz Državne službe za zaštitu i spašavanje. Oduševio nas je pas koji im pomaže u spašavanju ozlijeđenih osoba.

Dok smo čekali ručak, posljednji put smo uživali u snježnim radostima ispred Doma. Kao trag naše prisutnosti, ostao je veseli snjegović.

Prije odlaska , uz pomoć učiteljice Vesne oslikali smo male medvjediće u knjizi utisaka.

Još nismo bili svjesni da je našem putovanju stigao kraj sve dok nismo sjeli u autobus i krenuli prema našim domovima.  Ispred škole su nas dočekali brižni roditelji grleći nas kao da nas više nikad pustiti neće.

U nastavku pročitajte kako su neki od nas doživjeli ove uzbudljive i neponovljive dane.

LEON 3.A

Bilo mi je lijepo na Sljemenu. Najljepši mi je bio kviz. Svidjela mi se hrana, radionice, šetnje, vježbe i igre…

MATEJ 3.A

Najbolje mi je bilo kad smo se kotrljali na snijegu. Super mi je bila hrana. A najbolje mi je bilo od svega grudanje.

EMA 3.A

Bilo je super. Zabavljali smo se i snijeg je bio mekan.

IVA 3.A

Ovdje mi je bilo super. Jedva sam čekala snijeg. Drago mi je što smo se svi družili. Malo mi je falila obitelj.

FRANKA 3.B

Svidjelo mi se kada smo išli u rudnik Zrinski i kada smo kupovali suvenire. Svidjela mi se radionica o higijeni. Svidjelo mi je to što sam se lijepo provela na Sljemenu.

TONKA 3.B

Najviše su mi se svidjeli večernji programi i šetnje livadama punim snijega.

LUKA 3.B

Najljepše mi je bilo na grudanju, u rudniku i kod tornja.

LOVRO 3.B

Meni se najviše svidjelo kada smo se spuštali niz brežuljak i grudali se. Najviše mi se svidjelo kada smo se slikali s psom.

HANA 3.C

Uživala sam u snježnim trenucima, a i jako mi je drago što sam došla jer sam imala priliku zabavljati se i još više družiti s prijateljima.

TENA 3.C

Bilo mi je jako lijepo biti s prijateljima i družiti se s njima. Malo sam tužna što odlazimo, ali opet sam sretna zbog svih ovih trenutaka. Volim svoje prijatelje takvi kakvi jesu. Nikad neću zaboraviti ove dane.

LEA 3.C

Na Sljemenu je sve bilo odlično: grudanje, igranje s prijateljima. Zabavljali smo se s prijateljima. Na Sljemenu je tjedan bio poseban i čaroban.

HUGO 3.C

Pobijedili smo dekače u grudanju!

LAURA I JOSIPA 3.D

Zabava na Sljemenu

Zabavljamo se na Sljemenu mi,

Zabavljate se čak i vi.

Jako smo tužni što idemo

Nećemo nikada zaboraviti ove dane.

ANJA 3.D

Sljeme je dobro. Sve je bilo zaigrano, lijepo i maštovito.

KARLO LOVRIĆ  3.D

Kada smo ovdje došli bilo je super. Jako sam tužan što se rastajemo sutra.

MATIJA, ADRIAN, NIKO I IVANO 3.D

Na Sljemenu bi je bio najbolje dok smo bili vani na snijegu. U sobama nam je bilo jako zabavno. Neki su se razboljeli pa smo bili tužni.